CORONA ANIVERSARI / CORONA ANIVERSARIO

Ahir el meu patufet va fer 7 anys!  I Li tenia preparada aquesta corona perque deia que en el  seu día seria el reí, i clar, tots els reis tenen corona !

Ayer mi Pequeñin hizo 7 años!  Y le tenía esta corona preparada porque decía que en su día seria el rey,  y claro,  todos los reyes tienen su corona!


Si us fixeu al mig, he posat una tela de pissarra, així  la podrem utilitzar varis anys.


Sí os fijáis en el medio he puesto tela de pizarra,  así la podremos utilizar varios años



La veritat és que és molt fàcil de fer, en principi havia de cosir la rodona abans de res a la tela del davant pero vaig oblidar-me i ho vaig fer al final. No passa res, tampoc queda malament.....

 La verdad que es muy fácil de hacer, en principio tenia que coser la redonda de delante antes de nada pero me olvidé y lo hize al final, no pasa nada tampoco queda mal....


jejeje la rodona torta....obra del meu altre fill petit que va venir a veure què estava cosint i em va fer desviar....

Jejejeje la redonda torcida...obra de mi otro hijo pequeño que vino para ver que estaba  cosiendo y me desvío. ...


 Es va passar el dia canviant el número, volia ser més gran !!


 Se pasó el día cambiando el número,  quería ser mayor!

I.....vam acabar esgotats...

Y......terminamos agotados... 

Comentarios

Entradas populares de este blog

FALDILLA XIC / FALDA XIC

Ya llega el calor!!! Bolsa Playa

COIXI MANTA VEHICLES / COJÍN MANTA VEHICULOS